کولر گازی دیواری 30000 ایران رادیاتور

 


 کندانسور کولرگازی ایران رادیاتور 30000 به فناوری گلدن فین یا پره طلایی مجهز شده است. قابلیت گلدن فین در برابر خوردگی 

و پوسیدگی از اواپراتور، کندانسور و یونیت داخلی و خارجی دستگاه محافظت به عمل می‌آورد. بر این اساس، امکان استفاده از کولر گازی ایران رادیاتور در شرایط خورنده و مناطق دارای درصد رطوبت بالا، به راحتی فراهم می گردد.

کولرگازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ 


کولر ایران رادیاتور دارای ظرفیت های مختلف برای فضاهای مخلف هست. ظرفیت ۹۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۱۲مترمربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۱۲۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۲۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۱۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۳۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر)، ۲۴۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۵۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲.۸ متر) و با قابلیت سرمایش و گرمایش به بازار عرضه می شود.


خرید کولرگازی ۳۰۰۰۰ ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا همراه با گاز R410 دوستار محیط زیست بوده و دارای اواپراتور و کندانسور با فین های طلایی مقاوم در برابر خوردنگی می باشد. این ویژگی ها، کولرگازی ایران رادیاتور را به محصولی مناسب جهت کارکرد در کلان شهرها و مناطقی که دارای آلودگی هوا هستند. و همچنین مناطق با رطوبت بالای هوا تبدیل میکند.


قیمت کولرگازی 30000 ایران رادیاتور در مقایسه با سیستم های تهویه هم ارز و مشابه، مقرون به صرفه و مناسب ارزیابی می شود. همچنین، یکی از ویژگی های متمایز کولر گازی سی هزار ایران رادیاتور به سطح صدای بهینه دستگاه در هنگام کارکرد مربوط می شود.

مطابق با اطلاعات مندرج در کاتالوگ، میزان صدای یونیت داخلی کولر گازی برابر با 58 دسیبل عنوان شده است. علاوه بر این، سطح صدای یونیت خارجی اسپلیت در حین کار در حدود 61 دسیبل برآورد گردیده است. ضمنا، کلاس آب و هوایی (Class Climate) کولر گازی ایران رادیاتور 30000 از نوع T1 (آب و هوای گرم و معتدل) می باشد.

Comments

Popular posts from this blog

کولر گازی چیست؟