کولر گازی چیست؟


 در طول حیات بشر ،ایجاد  سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال، یکی از ضروریترین و مشهودترین نیازهای اولیه انسان بوده است ،که

 پاسخگویی هر چه  بیشتر و بهتر به این نیاز، یکی از دغدغه های جوامع پیشرفته و مدرن می باشد . از این روی ، یکی از رایج ترین، بهینه ترین و کارامد ترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی،  تحت عنوان کولر گازی اختراع شد. نام دیگر کولر گازی،اسپلیت است.

کاربرد اسپلیت چیست ؟

کولر گازی یکی از دستگاه های است که برای تغییر دما و تنظیم دما فضای داخلی، مناسب می باشد. اسپلیت نه تنها هوا را  با دمای مورد علاقه شما  هماهنگ می‌كنند بلكه رطوبت هوا را هم به حد استاندارد می‌رسانند، باكتری‌های اتاق را از بین می‌برد و به وسیله فیلتری كه در آنها تعبیه شده، هوا را هم كاملا تصفیه می‌كنند. همچنین به وسیله ماده‌ای بی‌بو و بی‌رنگی كه از فیلتر این دستگاه تولید و در هوا پخش می‌شود، میكروب‌های معلق در هوا را نیز می‌كشند .

ویژگی های اسپلیت

- نیازی به کانال‌ کشی ندارد - دستگاه ای دو منظوره است ( سرمایشی و گرمایشی ) - برای مناطق مرطوب، خشک، معتدل و هر نوع آب و هوایی و در تمام فصل های سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد - دارای ریموت کنترل از راه دور هست - در میان دستگاه های تهویه مطبوع دارای کمترین میزان مصرف آب هست. - مصرف برق بسیارپایین ( برچسب انرژی  A) - برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود - چون برای هر واحد مستقل هست، میتوانیم هر زمان کسی در محل نبود سیستم را خاموش کنیم  ) این موضوع باعث صرفه جویی در پول و انرژی می شود)

کولر گازی دیواری ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز نمود و اکنون یکی از برترین برندهای داخلی در زمینه تولید محصولات  گرمایشی و سرمایشی می باشد.سال ۱۳۹۵ اولین سیستم سرمایشی تهویه مطبوع این کمپانی تحت عنوان کولر گازی ایران رادیاتور وارد بازار گردید .پنل داخلی اسپلیت ایران رادیاتور بر روی دیوار نصب می شود به این علت آن را اسپلیت دیواری نیز می نامند .

Comments

Popular posts from this blog

کولر گازی دیواری 30000 ایران رادیاتور